Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Payminator – představení

Aplikace, která šetří čas i peníze spojené se správou daňových slev.

Webová aplikace Payminator vznikla s cílem ušetřit firmám čas, starosti a peníze spojené s papírováním a zdlouhavou administrativou související s daňovými slevami. I vaše firma se díky ní může spolehnout na automatizaci a digitalizaci daňových formulářů Prohlášení poplatníka a Žádost o roční zúčtování.

Výhody aplikace Payminator

Pojďme si ve zkratce představit hlavní výhody této aplikace:

BEZ ZBYTEČNÝCH PAPÍRŮ

Formuláře je díky aplikaci možné jednoduše vyplnit elektronicky bez jakéhokoliv papírování. Ušetříte čas i přírodu.

EFEKTIVNÍ A INTUITIVNÍ VYPLŇOVÁNÍ FORMULÁŘE

Vaši zaměstnanci už nebudou potřebovat pomoci s vyplňováním formulářů, díky aplikaci to hravě zvládnou sami během několika minut.

EXPORT DO MZDOVÉHO SYSTÉMU

Vyplněné údaje z aplikace můžete snadno nahrát do vašeho mzdového systému, ušetříte tak mnoho času.

AUTOMATIZACE

Jakmile zaměstnanci formuláře jednou vyplní, aplikace si bude údaje pamatovat, navíc zaměstnance upozorní na důležité termíny i konce platnosti potvrzení.

PŘÍSTUP DO APLIKACE ODKUDKOLIV A KDYKOLIV

Spravování daňové agendy nezabrání ani mateřská, ani home office. Do aplikace je možné přihlásit se kdykoliv a odkudkoliv.

DIGITÁLNÍ ARCHIVACE

Rozlučte se se štosy papírů, které musíte ve firmě uchovávat. Aplikace dokumenty archivuje digitálně, snadno je tak dohledáte a budete k nim mít neustále přístup.

STATISTIKY A SESTAVY

Už vyplnili formuláři všichni zaměstnanci? Díky aplikaci získáte dokonalý přehled nad vyplňováním formulářů. Budete nejen vědět, kdo formuláře vyplnil, ale také komu byla žádost zamítnuta nebo schválena, kolik zaměstnanců si dělá vlastní daňové přiznání apod.

ČESKÝ I ANGLICKÝ JAZYK

Aplikace je dostupná v českém i anglickém jazyce, takže se v ní budou snadno orientovat i cizinci.

DOSTUPNÁ NA VŠECH ZAŘÍZENÍCH

Aplikace je dostupná na všech běžných zařízeních, tedy na počítači, telefonu i tabletu.

PODPORA

Zaměstnanci se při vyplňování formulářů mohou poradit s osobou schvalující formuláře nebo kontaktovat náš technický helpdesk.

BEZPEČNOST

Správa daňových slev je zcela bezpečná. Aplikace je spravovaná na zabezpečeném serveru a uživatelé se přihlašují pomocí dvoukrokové verifikace.

NEUSTÁLÝ ROZVOJ

Aplikaci neustále rozvíjíme, abychom vám mohli nabídnout co nejefektivnější nástroj na správu daňové a zaměstnanecké administrativy. Aktuálně například pracujeme na propojení se mzdovým systémem Nugget. Zaměstnancům tak budete moci vygenerovat třeba evidenční listy či potvrzení o zdanitelných příjmech přímo do jejich složky v aplikaci.

Osobně vás s aplikací seznámíme

Aplikace je vhodná pro všechny firmy, které chtějí zlepšit proces daňových slev a roční zúčtování. Pokud máte o tuto aplikaci zájem, kontaktujte nás a my vám aplikaci živě představíme. Buď přímo ve vaší firmě, nebo online.

Zbavte se starostí s daňovou administrativou, přejděte s aplikací Payminator na efektivní digitální řešení.