Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

HR Portál: 1. Žádanky – Nová žádanka

Žádanky slouží pro interní žádosti pro následující události:

  1. nástup nového zaměstnance
  2. změna smlouvy
  3. ukončení pracovního poměru

Vyplněnou žádanku zadavatel může odeslat až šesti schvalovatelům ke schválení.

  1. Nástup nového zaměstnance
    • žádanka je rozdělen na několik částí:
      • údaje o zaměstnavateli
      • údaje o zaměstnanci (kontaktní údaje, pracovní pozice)
      • podmínky (smlouva, zkušební doba, úvazek, údaje o směnách)
      • mzdové údaje (typ mzdy, výše mzdy/osobního ohodnocení)
      • pracovní pomůcky (dle seznamu)
      • poznámky
      • přílohy a popis přílohy
      • schvalovatelé
      • poznámky ke schvalování
      • zažádání
  1. Změna smlouvy
    • žádanka je rozdělen na několik částí:
      • žádanka pro zaměstnance xxx
        • výběrem zaměstnance se otevřou základní údaje o zaměstnanci (jako je středisko, pozice, úvazek, mzdy/osobní ohodnocení), prodloužení smlouvy a datum změny
        • vedle neměnných údajů se objeví volitelné pole pro označení
      • přílohy a popis přílohy
      • poznámky
      • schvalovatelé
      • poznámky ke schvalování
      • zažádání
  1. Ukončení PP
    • žádanka je rozdělen na několik částí:
      • žádanka pro zaměstnance xxx
        • výběrem zaměstnance se otevřou základní údaje o zaměstnanci (jako je středisko, pozice, úvazek, mzdy/osobní ohodnocení)
      • zadavatel zadá: důvod ukončení, výše odstupného, datum ukončení
      • přílohy a popis přílohy
      • poznámky
      • schvalovatelé
      • poznámky ke schvalování
      • zažádání