Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Signi – propojení s Nuggetem

Po zakoupení a aktivování modulu Signi v prostředí Nugget nastavte požadované údaje pro správné fungování Signi. Toto nastavení provedete ve funkci Další funkce – Nastavení – záložka Dokumenty.

Vyplňte API klíč, e-mail, jméno a příjmení odesilatele (každý uživatel si nastaví sám za sebe pod svým profilem). API klíč jste si předtím vygenerovali na stránce Signi

Nastavení pro Signi ve funkci Další funkce – Nastavení vypadá takto:

Poté ve funkci PERS 3-2 Dokumenty nebo MZDY 2-7-9 Dokumenty se objeví v pravé části tabulky tlačítko Signi

Návod, jak vytvářet dokumenty a jak s nimi pracovat, najdete zde.

Když na tlačítko Signi kliknete, otevře se vám další okno pro možnost vyplňování (několika) podepisujících stran a určení variant podepisování a to nejčastěji podle pořadí.

Vysvětlivky tabulky:

Jazyk: změnou cs např. na en přepne se Signi do anglické verze
Podepsáno kde: použije se v případě, že je nastavené automatické podepisování odesílatelem
Pořadí podepisování: určete pořadí dle možností

Umístění podpisů:

  • Klíčová slova signi-signature-x
    • Signi umí v dokumentu najít klíčová slova signi-signature-0 až signi-signature-3 a podpisy umístit na stejné místo, kde jsou tato klíčová slova
    • Upozornění: neumí je nahradit (to by došlo ke změně dokumentu a předchozí podpisy by byly neplatné).
    • Číslování je popořadě, tzn. standardní sekvence je odesílatel, schvalovatelé 1-5 a zaměstnanec. Pokud se podpis použije, zabere si pořadové číslo
    • např. podepisuje odesílatel, schvalovatel 2 a zaměstnanec, takže:
      • signi-signature-0 = odesílatel
      • signi-signature-1 = schvalovatel 2
      • signi-signature-2 = zaměstnanec
    • Signi doporučuje dávat do dokumentu klíčová slova bílou barvou a malým písmem, aby nebyla vidět, takže, když si do dokumentu někam napíšete bílou barvou text signi-signature-0 a zvolíte režim , objeví se podpis tam, kam jste uvedli ten text bílou barvou

Odesílatel – jednoduše nastavíte Režim (požadovanou roli) při podepisování, a to:

  • 0 = Nepodepisuje: neúčastní se podepisovacího kolečka
  • 1 = Podepisuje: základní funkce – podepisuje vlastním podpisem (podepíše myší, až mu dokument přijde e-mailem)
  • 2 = Potvrzuje SMSkou: dvoufaktorové ověření, kdy podepíše vlastním podpisem a zároveň potvrdí podpis SMSkou
  • 3 = Schvaluje (parafuje): ekvivalent parafování, že s dokumentem souhlasí; nebude však fyzicky vidět podpis

Další podepisovatel 1-5:

  • vytvořte číselník L5686 pro Podepisovatele (číselník L5686 najdete ve funkci Pers 3-1, Mzdy 2-4-3 nebo pomocí přímo v rozkliknutí číselníku v tabulce Signi – jak je ukázáno na níže uvedeném obrázku)
  • po vytvoření číselníku pak jen vyberete příslušnou osobu, přidáte jako Podepisovatele a určíte jeho Režim:

Dokončení procesu

  • Abyste dokončili celý proces a odeslali dokument všem osobám k podpisu, musíte nejprve daný dokument vytvořit u konkrétního zaměstnance v modulu PERS ve funkci 1-1 Aktualizace personálních údajů – vlevo dole tlačítko Funkce – Dokumenty generované z archetypů ve Wordu
  • nebo v modulu MZDY ve funkci 2-1 Doplnění nebo oprava věty
  • Po vytvoření potřebného dokumentu klikněte na tlačítko Signi a dokument se odešle dle nastavení. Zároveň v přehledu dokumentů uvidíte Stav Signi, kde uvidíte stav, ve kterém dokument právě je (odesláno/podepsáno/nepodepsáno atd.)