Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

HR Portál: 1. Představení HR Portálu

Mzdový a personální systém Nugget umožňuje nejen snadné zadávání a aktualizaci údajů o zaměstnancích a jejich srážkách, výpočet mezd, pojištění, příspěvků i nemocenských dávek, vytváření elektronických výstupů pro státní správu a mnoho dalšího. Efektivní systém musí čerpat ze všech datových zdrojů, a to pokud možno nejpřímější cestou. Tímto zdrojem jsou především vlastní zaměstnanci, kterým HR Portál nejenom zpřístupní informace, které by bylo nutno problematicky komunikovat jinými prostředky, ale především je vtáhne přímo do personálních procesů a tím ulehčí práci personálním a mzdovým specialistům.

Modul HR Portál vždy obsahuje tyto funkčnosti:

  1. Úvodní obrazovku
    • úvodní obrazovka uživatele slouží pro zobrazení různých zpráv, jako jsou např. blížící se události (narozeniny, končící platnosti školení, prohlídek, apod.) až po zprávy od nadřízených, požadavky ke schválení
  2. Osobní údaje
    • slouží pro nahlédnutí a možnou aktualizaci vlastních údajů
    • také slouží pro nahlédnutí, vytisknutí a uložení výplatních pásek a jiných dokumentů, např. pracovní smlouvy, výměry a jiných, které byly vytvořeny v Nuggetu

Modul HR Portál může také obsahovat následující funkčnosti:

  1. Nepřítomnosti
    • zadávání negativní docházky
    • pro zvolené nepřítomnosti může uživatel zadávat datumy od – do a poslat se zadanou nepřítomností nadřízenému zprávu
    • podřízený žádá o nepřítomnost a nadřízený schvaluje
    • uživatel vidí disponibilní zůstatky dovolených, příp. sick days či homeoffice
  2. Bonusy
    • bonusy slouží pro zadávání a schvalování bonusů
    • v základní nabídce jsou 3 různé druhy bonusů, ale je možné rozšířit až na 10 druhů bonusů
    • po schválení bonusu se přenesou k převzetí do Nuggetu
  3. Cestovní příkazy
    • cestovní příkazy kopírují tištěné cestovní příkazy – stejné kolečko
    • zaměstnanec žádá o povolení vyjet na služební cestu, o použití dopravního prostředku, o příp. vyplacení zálohy (nadřízený schválí) – po návratu vyplňuje vyúčtování o služební cestě (nadřízený/finanční účtárna či oba schválí)
  4. Žádanky
    • žádanky se schvalovacím workflow
  5. Dotazníky
    • vstupní dotazník, do kterého uchazeč vyplní svoje základní osobní údaje, které jsou nutné k založení věty v Nuggetu
  6. Reporty
    • reporty, které byly předem nadefinované v Nuggetu (Querry), na které se může podívat či stáhnout pouze nadřízený, a to pouze pro své podřízené zaměstnance
  7. Payminátor
    • integrace s Payminátorem umožňuje:
      • přihlásit se ze Mzdového Portálu do Payminátora
      • vyexportovat ze mzdového programu zaměstnance do Payminátora
      • importovat měsíční slevy a podklady pro roční zpracování daně z Payminátora do mzdového programu
    • Blíže k modulu Payminátor najdete zde

HR Portál je automaticky nastaven tak, že zaměstnanci mají přístup pouze ke svým vlastním datům a vedoucí mají přístup k datům svých podřízených. V případě potřeby můžete individuálně nastavovat oprávnění k využívání jednotlivých funkcí modulu.

Po přihlášení se může HR Portál tvářit jako firemní interní portál, tzn. barvy, logo se může přizpůsobit přímo na míru. HR Portál se dá v mnohém přizpůsobit firmě. V případě, že si nejste jisti, jestli HR Portál něco umí, zeptejte se konzultanta.