Nastavení: Servisní program
Servisní program slouží pro nastavení, které mohou provádět pouze vybraní uživatelé ve společnosti (např. hlavní mzdová účetní, IT…).
Potřebujete založit nového uživatele, nastavit jeho práva, sledovat změny provedené v Nuggetu apod.?
- servisní program otevřeme tlačítkem na panelu nástrojů
Vysvětlení jednotlivých záložek menu:
UŽIVATELÉ
- pro zadání nového uživatele a základních autorizací tohoto uživatele
- bližší popis, jak nastavit autorizace na uživatele, najdete zde
AUTORIZACE
- konkrétní autorizace – na uživatele, na položky, na střediska, na údaje či na pozice
- kdo nemá z karty Uživatelé absolutní autorizace, po kliknutí na uživatele se vpravo otevřou možnosti změn (Menu, Střediska, Údaje, Osobní čísla)
- vyberte položku a zaškrtněte ji – tím ji pro daného uživatele zaktivujete
- podrobný návod zde
PROTOKOLOVÁNÍ ZMĚN
- můžete z vybraného menu všech položek v Nuggetu určit, které položky chcete protokolovat:
- jak označit položky:
0 = údaj protokolován nebudete
1 = údaj protokolován bude, ale nebude se objevovat ve výstupním souboru
2 = údaj protokolován bude a zároveň na vyžádání se objeví ve výstupním souboru
- podrobný návod zde
DATABÁZE
- pro přečíslování osobního čísla, střediska
- zde najdete možnost anonymizované databáze
UPGRADE
- umožní provézt upgrade dané knihovny (např. bude poslán z Nuggetu záplata dle žádosti klienta, kdy není nutná instalace)
ZPRÁVY
- možnost vytvoření sestav autorizací
- tiskové menu