Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Nastavení: Servisní program

Servisní program slouží pro nastavení, které mohou provádět pouze vybraní uživatelé ve společnosti (např. hlavní mzdová účetní, IT…).

Potřebujete založit nového uživatele, nastavit jeho práva, sledovat změny provedené v Nuggetu apod.?

  • servisní program otevřeme tlačítkem na panelu nástrojů

Vysvětlení jednotlivých záložek menu:

UŽIVATELÉ

  • pro zadání nového uživatele a základních autorizací tohoto uživatele
  • bližší popis, jak nastavit autorizace na uživatele, najdete zde

AUTORIZACE

  • konkrétní autorizace – na uživatele, na položky, na střediska, na údaje či na pozice
  • kdo nemá z karty Uživatelé absolutní autorizace, po kliknutí na uživatele se vpravo otevřou možnosti změn (Menu, Střediska, Údaje, Osobní čísla)
  • vyberte položku a zaškrtněte ji – tím ji pro daného uživatele zaktivujete
  • podrobný návod zde

 PROTOKOLOVÁNÍ ZMĚN

  • můžete z vybraného menu všech položek v Nuggetu určit, které položky chcete protokolovat:
  • jak označit položky:

0 = údaj protokolován nebudete
1 = údaj protokolován bude, ale nebude se objevovat ve výstupním souboru
2 = údaj protokolován bude a zároveň na vyžádání se objeví ve výstupním souboru

  • podrobný návod zde

DATABÁZE

  • pro přečíslování osobního čísla, střediska
  • zde najdete možnost anonymizované databáze

UPGRADE

  • umožní provézt upgrade dané knihovny (např. bude poslán z Nuggetu záplata dle žádosti klienta, kdy není nutná instalace)

ZPRÁVY

  • možnost vytvoření sestav autorizací
  • tiskové menu