Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

HR Portál: 3. Homepage – přehled – nadřízený

Úvodní obrazovka neboli Přehled se vždy zobrazí po přihlášení do HR Portálu všem zaměstnancům.

Při následné práci si každý uživatel může zobrazit hlavní obrazovku neboli homepage pomocí tlačítka .

Každý uživatel má možnost individuálního nastavení, tzn. Změnit heslo či Nastavit HR Portál, a to pomocí tlačítka vpravo nahoře. Nadřízený má však více možností v závislosti na tom, co se nastaví přímo v administraci Portálu. Může například spravovat zprávy na úvodní obrazovce, přepínat se do hlavní administrace portálu, apod.

Homepage z pohledu nadřízeného

  • nadřízený vidí na své úvodní obrazovce:
    1. Moje události
      • vlastní události vztahující se k jeho osobě
    2. Zprávy
      • tyto zprávy vidí každý uživatel HR Portálu
    3. Události podřízených
      • události, které se sledují v Nuggetu se zobrazí v tomto poli pouze pro přímé podřízené zaměstnance
    4. Požadavky ke schválení
      • pokud podřízený odešle ke schválení nepřítomnosti, cestovní příkazy, apod. zobrazí se v sekcích pro schválení

Zvoneček vpravo nahoře obsahuje číslice od jedné výše. Číslice 2 neznamená, že má dva požadavky ke schválení, ale 2 různé druhy požadavků. Tzn. pokud nadřízený bude mít ke schválení 15 nepřítomností, ve zvonečku uvidí č. 1. A pokud bude mít kromě nepřítomností ještě ke schválení cestovní příkaz, objeví se ve zvonečku č. 2.