Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Zaměstnanec: Kdy musím vytvořit zaměstnanci kalendář?

Kalendář je potřeba vytvořit v případech, kdy zaměstnanec pracuje ve směnném provozu, nepracuje všechny dny v týdnu nebo pracuje v nestejně dlouhých pracovních dnech.

Zaměstnanec pracuje ve směnném provozu

  • např. střídání turnusů – krátký/dlouhý týden.

Zaměstnanec pracuje jen některé dny v týdnu

  • např. 24týdenní FPD, směny ve dnech Po, Út, Pá.

Jednotlivé pracovní dny zaměstnance nemají stejnou délku

  • např. 40týdenní FPD, směny Po – 11 hod., Út – 8 hod., St – 6 hod., Čt – 4 hod., Pá – 11 hod.

Kalendář nemusíte vytvářet, pokud zaměstnanec pracuje na kratší pracovní úvazek, který je rovnoměrně rozvržený do pracovních dnů.

  • např. 20týdenní FPD, délka směny 4 hodin/den, směny Po – Pá od 8 – 12 hod.

Samostatný článek na téma kalendáře najdete zde.