Zaměstnanec: Kdy musím vytvořit zaměstnanci kalendář?
Kalendář je potřeba vytvořit v případech, kdy zaměstnanec pracuje ve směnném provozu, nepracuje všechny dny v týdnu nebo pracuje v nestejně dlouhých pracovních dnech.
Zaměstnanec pracuje ve směnném provozu
- např. střídání turnusů – krátký/dlouhý týden.
Zaměstnanec pracuje jen některé dny v týdnu
- např. 24týdenní FPD, směny ve dnech Po, Út, Pá.
Jednotlivé pracovní dny zaměstnance nemají stejnou délku
- např. 40týdenní FPD, směny Po – 11 hod., Út – 8 hod., St – 6 hod., Čt – 4 hod., Pá – 11 hod.
Kalendář nemusíte vytvářet, pokud zaměstnanec pracuje na kratší pracovní úvazek, který je rovnoměrně rozvržený do pracovních dnů.
- např. 20týdenní FPD, délka směny 4 hodin/den, směny Po – Pá od 8 – 12 hod.
Samostatný článek na téma kalendáře najdete zde.