Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Je možné pořídit si kvalitní mzdový systém a zároveň ušetřit?

Tlak na úspory je společným jmenovatelem firem napříč obory a nevyhýbá se ani mzdovým systémům. Jejich modernizace či změna bývá to první, na čem se firmy snaží ušetřit. Zmrazení investic s sebou ale často přináší zpomalení. Jak v oblasti mzdových systémů, bez kterých se neobejde žádná společnost, škrtat „chytře“, aby s náklady neklesala i efektivita a nepřineslo to více škody než užitku?

Nemusíte kupovat, zkuste pronájem!

Elegantní možnost představuje pronájem licence. V rámci té samozřejmě budete využívat veškeré výhody programu, včetně pravidelných aktualizací. V posledních letech tuto možnost celosvětově volí stále více firem a rostoucí zájem potvrzujeme i za naši společnost RSM Payroll Solutions, která se stará o mzdový a personální program Nugget SW. Můžeme říct, že téměř polovina nových zájemců o náš software se na možnost pronájmu sama ptá již při úvodních jednáních. Proč je tomu tak? Pronájmem klienti získají stejně kvalitní služby a servis jako při nákupu, včetně všech právních a mzdových aktualizací, které jsou obzvlášť v poslední době velmi časté, a zároveň jim tato varianta přináší nulové vstupní náklady. Což oproti nákupu licence s vysokým jednorázovým nákladem obvykle znamená snazší a rychlejší schvalovací proces v rámci korporátního rozpočtu. Následné měsíční platby pak mají naprosto minimální vliv na cash flow, což většina společností také ocení.

Netrapte se s hardwarem!

Další možností, jak snížit náklady na mzdový systém, jsou hostingové a cloudové služby.

V první řadě ušetříte za hardware – s novým programem neřešíte novou techniku, veškerá vaše data jsou totiž bezpečně uložená a pravidelně aktualizovaná na serverech provozovatele. Dalším významným aspektem je úspora času. Provoz nezatíží kapacity vašich IT techniků, starost o program jde plně za provozovatelem služeb, který zajišťuje jak pravidelnou údržbu, tak mimořádný servis. Vaši IT technici se tak mohou věnovat jiné práci. U nás to funguje tak, že naši lidé jsou k dispozici nonstop. V případě závady na systému, třeba i v noci či o víkendu, klient pouze kontaktuje náš servis, který obratem zajistí nápravu. Klient se o nic nemusí starat a může se spolehnout na to, že veškerá jeho personální a mzdová data v Nuggetu jsou stále aktuální, dostupná a v bezpečí.