Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Nuggetoviny prosinec 2022

Vážení obchodní přátelé, milí klienti,

máme pocit, že uplynulo sotva pár týdnů od chvíle, kdy jsme Vám v únoru rozeslali historicky první číslo našeho newsletteru Nuggetoviny. A ono zatím uběhlo deset měsíců a Vy tak čtete již desáté číslo, které je zároveň tím posledním v letošním roce. V první řadě Vám všem chceme poděkovat – za důvěru, spolupráci, zpětnou vazbu a množství příjemných setkání, která jsme spolu v letošním roce absolvovali. Vaší přízně si velmi vážíme a každý den pracujeme na tom, abyste byli i nadále spokojení a náš mzdový a personální systém Vám byl užitečným a efektivním pomocníkem. V tomto vydání Nuggetovin mimo jiné najdete shrnutí novinek a aktualit, které jsme pro Vás v letošním roce připravili.

Zároveň Vám chceme představit naši novou brožurku týkající se digitalizace a HR, která by mohla být užitečným pomocníkem pro ty z Vás, kteří o hlubší digitalizaci HR procesů teprve přemýšlí, případně nejsou zcela spokojeni se svým stávajícím řešením v dané oblasti.

Pokud budete mít k čemukoliv z obsahu nějaké doplňující dotazy, jsme vám plně k dispozici na e-mailu, telefonu i k osobnímu setkání 😊 Stejně tak uvítáme Vaše postřehy k obsahu Nuggetovin, ať Vás v roce 2023 bavíme 😊

Se srdečným přáním klidného adventního času
Tým Nugget SW


Chcete trvale a chytře ušetřit v HR? Digitalizujte svou agendu!

Digitalizace. Pojem, který již roky hýbe byznysem i veřejným prostorem. V rámci firemního prostředí se dnes bezprostředně týká každého oddělení, HR nevyjímaje. Patříte mezi firmy, které zatím HR procesy digitalizované nemají, nebo se stávajícím řešením nejste spokojení? Možná si říkáte, že teď není vhodná doba, protože je třeba šetřit. Ano, digitalizace vyžaduje investice, což je možná na první pohled v rozporu s politikou úspor, ale věřte, že elektronizace HR a personálních procesů se Vám rychle vrátí. Chcete vědět jak? Nejen pro Vás jsme připravili přehlednou brožurku, kde Vám představíme sedm oblastí, které je možné v HR digitalizovat a nastíníme, co konkrétně Vám elektronizace může usnadnit a které hlavní náklady můžete díky digitalizaci jednoduše a trvale eliminovat.

Brožura digitalizace ZDE


Nová zákaznická sekce

Rádi bychom Vás informovali, že jsme pro Vás v uplynulých dnech spustili nové stránky zákaznické sekce, ze kterých si stahujete aktualizace našeho programu. Kromě nového designu se mění i HTML protokol na zabezpečený HTTPS, proto si prosím nezapomeňte aktualizovat uložené záložky a odkazy a https://zakaznickasekce.nuggetsw.cz. Případně stále naleznete odkaz na zákaznickou sekci na našich hlavních stránkách www.nuggetsw.cz. Na nové stránky se potom přihlásíte pomocí Vašich stávajících přihlašovacích údajů a naleznete zde, jako v minulosti, kromě možností stáhnutí aktualizací i kompletní popisy změn v jednotlivých verzích.


E-Neschopenky – Co dělat v případě technických potíží?

Velmi často se na nás obracíte s dotazy na funkčnost a podmínky stahování e-neschopenek. Mnohé z nich vám však rychleji a efektivněji pomůže vyřešit vaše IT oddělení.

Pro vaši lepší orientaci najdete pod následujícím odkazem přehled nejčastějších otázek, které naši klienti v souvislosti s E-Neschopenkami řeší, a odpovědi na ně:
Nejčastější problémy při stahování E-Neschopenek ZDE


Hromadné přebírání e-neschopenek

Průběžně se snažíme přinášet vylepšení, která by Vám měla zpříjemnit práci s naším programem. Tentokrát jsme připravili funkci, která by měla výrazně zjednodušit a zrychlit práci s e-neschopenkami, protože od nynějška můžete všechny e-neschopenky, které vyberete ze seznamu, najednou převzít do časového fondu novým tlačítkem „Generovat složky“. Funkce kromě převzetí také vytvoří sestavu s přehledem převzatých neschopenek a u těch, které by z nějakého důvodu nebylo možné převzít, vypíše i důvod, který tomu zabránil. Současně jsme drobně vylepšili i další detaily práce s e-neschopenkami – umíme lépe pracovat s neschopenkami se změnou začátku platnosti a indikace převzetí neschopenek aktivně reaguje i na možná zpětná převzetí různých stavů trvání a ukončení.


Importy změn s budoucí platností

S blížícím se přelomem roku, kdy dochází v datech zaměstnanců k největšímu množství změn, možná oceníte i další vylepšení, které Vám přinášíme, a to možnost importu změn kmenových dat s budoucí platností. Jedná se o rozšíření stávající importní funkce v modulu Personalistika, které umožní import změn až dva roky do budoucna pro všechny údaje, které možnost zadání budoucích hodnot nabízejí. Můžete si tak připravit například změny mzdových tarifů platné od ledna, naimportovat je již v předstihu před koncem roku a připravit si hned i příslušné dokumenty, ve kterých plánované úpravy hodnot již budete mít promítnuté.


Zmena v sociálnom poistení na Slovensku

Od 1.1.2023 dochádza na Slovensku k výrazným zmenám v oblasti sociálneho poistenia. Jednou z noviniek je evidencia analytických údajov.

Zmeny ZDE.


Hladší komunikace s vámi – pomůžete nám, prosím?

Pokud jste tak dosud neučili, dovolujeme si požádat o aktualizací kontaktů ve vaší organizaci tak, abychom zajistili, že se při komunikaci s vámi budeme obracet na kompetentní osoby, a měli jistotu, že vás neminou žádné důležité novinky týkající se Nugget SW. Všem, kteří dotazník vyplnili ještě jednou děkujeme a ostatní klienty žádáme o aktualizaci údajů, zejména pokud se ve vaší společnosti měnily kontaktní osoby v rámci personálního, mzdového, finančního a IT oddělení. Pokud se navíc měnila hlavní kontaktní osoba uvedená v odstavci 7.4. smlouvy, prosíme i o tuto informaci.

Děkujeme vám za spolupráci!
Dotazník.


Hotlinka Nuggetu je tu pro Vás!

V případě, že potřebujete cokoli odborného poradit či zkonzultovat, ať už z oblasti mezd či IT obracejte se na nás prosím výhradně prostřednictvím naší hotline. Jsme pro vás k dispozici na e-mailové adrese hotline@nuggetsw.cz (uživatelské dotazy ohledně funkcí systému či legislativy, včetně slovenské) nebo it@nuggetsw.cz (technické dotazy). Do předmětu e-mailu prosím uveďte, čeho se váš požadavek týká.

Pokud máte neodkladný požadavek, který potřebujete urgentně vyřešit po telefonu, ať již z oblasti mezd, tak IT, kontaktujte nás prosím v čase od 8 do 16 hodin výhradně na telefonním čísle (+420) 253 253 400 (toto spojení platí i pro slovenské zákazníky). Děkujeme za pochopení.


Mimoevidenční stavy

Častý dotaz, který jsme v poslední době na naší hotline zaznamenali, se týká situace, kdy vám zaměstnanec přechází do mimoevidenčního stavu.
Vynětí zaměstnance z evidenčního počtu se vždy provádí zadáním nepřítomnosti v časovém fondu dle kódu dané nepřítomnosti. Tato nepřítomnost se zadá do budoucnosti i s datumem návratu.
Pokud zadáváte nepřítomnosti delší, než je kalendářní rok, je důležité mít aktualizovaný kalendář až do doby, kdy dochází k návratu do evidenčního stavu.
Více


Děkujeme Vám za letošní rok a těšíme se na spolupráci v tom následujícím, opět plném novinek 😊

Vážení a milí klienti, ještě jednou Vám tímto děkujeme za dosavadní, v řadě případů opravdu dlouhodobou, příjemnou spolupráci. Velmi si vážíme toho, že i v náročném roce 2022 jste byli s námi, využívali Nugget SW ke své každodenní práci a sdíleli s námi své dojmy a postřehy. Vaše důvěra a spokojenost je pro nás naprosto zásadní a celý náš tým neustále pracuje na tom, aby byl Nugget SW ještě o něco přehlednější, flexibilnější a „chytřejší“.

Jen v letošním roce jsme pro Vás připravili například:
• Odesílání hlášenek na zdravotní pojišťovny přímo z programu
• Zadávání nepřítomností do budoucna
• Portál pro zaměstnance – mobilní verze, cestovní příkazy, schvalovací workflow a další
• Propojení s nástroji na elektronické podepisování (Signi, Signosoft)
• Modul plánování mzdových prostředků
• E-potvrzení o zdanitelných příjmech
• E-mailové notifikace Událostí
• Nadpodnikový rejstřík a další
V inovacích nehodláme povolit ani v roce 2023. Plánované novinky, které věříme budou pro Vás zajímavé a užitečné, Vám představíme v lednovém vydání Nuggetovin 😊.